| 6.00-8.00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. | 
| 8.00-8.30 | Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe. Zabawy rytmiczne, ruchowe ze śpiewem. | 
| 8.30-9.00 | Ćwiczenia poranne. Czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. | 
| 9.00- 9.30 | Śniadanie –realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania samodzielności, nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłku oraz w zakresie dbałości o zdrowie. | 
| 9.30– 12.15 | Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy i zajęcia ruchowe, zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. | 
| 12.15-12.45 | Słuchanie bajek, opowiadań, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. | 
| 12.45-13.00 | Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu. | 
| 13.00-13.30 | Obiad | 
| 13.30-14.00 | Relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych. Zabawy w kole, zabawy paluszkowe. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. | 
| 14.00-14.45 | Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, praca korekcyjno-kompensacyjna i indywidualna, zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym. Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu. | 
| 14.45.15.15 | Czynności porządkowe i samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. | 
| 15.15-16.30 | Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Kontakty indywidualne. Rozchodzenie się dzieci. |